Logistiek Consultant Business Central (AL) 32-40 uur

Jul 13, 2021 by Elleke Braaksma

Ben je thuis in Business Central, logistieke processen, en wil je werken bij een bedrijf dat volop in ontwikkeling is?

Als Logistiek Consultant Business Central voor onze producten ShipIT 365 en Sendcloud ga je partners en hun klanten begeleiden bij de implementatie van onze logistieke oplossingen. ShipIT 365 en Sendcloud zijn speciaal voor Dynamics 365 Business Central ontwikkelde add-ons die ervoor zorgen dat meer dan 400 vervoerders gekoppeld kunnen worden aan onze Business Central gebruikers.

Wie ben jij

Wij zoeken iemand die mee wil bouwen, mee wil denken, en het als een uitdaging ziet om met verschillende klanten en partners samen te werken.

Wie zijn wij

idyn is een Nederlands bedrijf dat 10.000en gebruikers wereldwijd voorziet van software die de verbindende factor is tussen Microsoft Dynamics NAV/BC en specifieke bedrijfssoftware. De producten van idyn zijn gericht op integratie, development en e-commerce. We groeien hard en daarom hebben we jou nodig.

Wat verwachten we van jou

Van een collega verwachten we dat je doet wat je zegt en zegt wat je doet. Deel je ideeën, je successen, je vragen en ben niet bang om fouten te maken. Daarnaast herken je jezelf in onderstaande:

  • Minimaal hbo-werkniveau
  • Aantoonbare kennis van de Business Central
  • Affiniteit met onderwerpen als logistiek, integratie & e-commerce
  • Minimaal 4 jaar werkervaring
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Uitstekende beheersing van de Engelse taal
  • Goed zelfstandig kunnen werken
  • Graag willen samenwerken met consultants van andere partners
  • Ervaring met in de logistiek sector is een must

Wat mag je van ons verwachten

Van ons mag je verwachten dat we voor je klaar staan, om te juichen vanwege je successen, kritische vragen te stellen over je ideeën en mee puin te ruimen als er iets mis is gegaan. Daarnaast krijg je veel vrijheid, om te werken vanuit huis bijvoorbeeld en je eigen tijd in te delen. Je krijgt ook veel verantwoordelijkheid, voor je eigen projecten, eigen declarabiliteit, eigen klanten en voor een succesvolle samenwerking. Een goed salaris, leaseauto, laptop en telefoon behoren uiteraard bij deze functie. We vinden het belangrijk dat jij je blijft ontwikkelen, daarom horen trainingen en cursussen ook bij je arbeidsvoorwaarden.

Wat ga je doen

  • Het begeleiden van ERP-partners en hun klanten bij de implementatie van onze producten ShipIT 365 & Senddloud.
  • Het inrichten van de ShipIT 365 en de Sendcloud add-on en alle omliggende logistieke processen.
  • Je ervaring in de logistiek draagt bij aan het verder uitbreiden en verdiepen van onze producten ShipIT 365 en Sendcloud.
  • Het verzorgen van trainingen.
  • Het begeleiden van klanten en partners na de initiële oplevering van een project.
  • Je rapporteert aan de eindverantwoordelijke Projecten & Support.

Enthousiast?

Mooi zo, wij ook! We ontvangen graag je motivatie voor deze functie, mail deze samen met je cv naar: Matthijs Meeuwsen, mmeeuwsen@idyn.nl of bel met 06-27166239