Support Engineer (32/40 uur)

Aug 3, 2020 by Tys van den Heuvel

Ben jij goed thuis in Microsoft Dynamics NAV en/of Business Central? Zowel functioneel als technisch? En wil je werken bij een uniek bedrijf dat volop in ontwikkeling is? Dan willen wij bijzonder graag kennis met je maken!

Wij zijn idyn, een softwarebedrijf dat zich volledig richt op het ontwikkelen van extensions / add-ons voor het Microsoft Dynamics platform. In tegenstelling tot de meeste bedrijven binnen onze branche, de implementatie-partners, is idyn een ander type bedrijf. idyn is een ISV en daarmee is onze voornaamste activiteit het ontwikkelen van software. Daarnaast ondersteunen we uiteraard de partners bij het werken met deze software. Dat laatste is precies waar deze rol zich op richt. Zorgen dat producten ook echt naar volle tevredenheid ingezet worden. Oftewel, blije klanten! 

Support Engineer

Als support engineer ben je primair verantwoordelijk voor de technische support binnen idyn. Uiteraard heb je allerlei collega's die jou kunnen ondersteunen bij de vraagstukken die binnenkomen. Maar de vragen zullen allereerst bij jou binnenkomen. 

Het is dus zeker van belang dat je flexibel bent. Het is namelijk niet te voorspellen welke vraag op welk moment binnen komt, welke SLA er van toepassing is, en dus welke prioriteit deze kwestie moet krijgen. Wat je vervolgens ook niet weet is of het er eentje is uit de categorie '5 minuten', of iets wat 'de grootste uitdaging van de maand' mag heten. 

Wat wel bijzonder zeker is, is dat het ongelofelijk gewaardeerd wordt wat je aan het doen bent. Door je collega's, door de partner in kwestie en uiteraard de eventuele eindgebruiker. Je hebt namelijk zojuist eigenlijk iedereen vooruit geholpen, en mogelijk de software weer verder verbeterd! 

Kortom, je hebt intensief contact met partners en gebruikers en je hebt een flink aandeel in de verdere ontwikkeling van de softwarepakken! Je gaat namelijk vragen en problemen ook vertalen naar nieuwe requirements. En tegelijk verbeter je de software al voordat deze bij de klant in gebruik wordt genomen, want we vragen je ook om de nieuwste versies van de software uitvoerig te testen. 

Jouw profiel ziet er ongeveer zo uit

Allereerst willen we uiteraard gewoon weten hoe jij als persoon bent. Je gaat werken in een relatief klein team, dus het is belangrijk dat we een goede klik met elkaar hebben. Vervolgens zou het mooi zijn als je veel van de punten uit onderstaande lijst kan aanvinken.  

  • Je hebt aardig wat kennis van NAV en/of Business Central (C/AL en/of AL).
  • Je wilt deze kennis altijd weer verder uitbreiden, en dus ben je leergierig, en niet bang om eens een fout te maken. 
  • Minimaal 4 jaar werkervaring. idyn is een klein bedrijf, dus de nodige zelfstandigheid en vooral het lef om dingen aan te pakken is nodig!
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, in zowel woord als geschrift, in zowel het Nederlands als Engels. 
  • Heb je reeds kennis van een of meerdere idyn producten, dan is dat uiteraard heel mooi!

Werk en privé zijn prima te combineren

Bij idyn zijn we flexibel met werktijden en locaties. In de file staan doen de meesten van ons niet graag. Er wordt dus redelijk veel vanuit huis gewerkt, en dat biedt dus ook de mogelijkheid om jouw eigen perfecte werk/privĂ© balans te vinden. We hebben een vaste kantoor/kasteel-dag in de week (dinsdag). Als de situatie er om vraagt zijn we daar uiteraard ook op andere dagen. We hebben tenslotte een mooi en zeer bijzonder kantoor


Enthousiast?

Mooi zo, wij ook! Wil je eerst eens even overleggen? Bel gerust met Matthijs Meeuwsen, 06 271 662 39. Wil je direct je CV en motivatie insturen? Mail deze dan naar:  mmeeuwsen@idyn.nl. We horen graag van je!  

Ondanks dat we met het Corona virus momenteel in behoorlijk bijzondere tijden leven zien wij hier voor de sollicitatieprocedure niet direct een probleem in. Met Teams/Skype/Zoom/etc hebben we voldoende middelen om goed met elkaar te kunnen spreken. En de zonnige achtertuin van ons kasteel is meer dan groot genoeg om op gepaste afstand elkaar beter te leren kennen.